lauantai 28. tammikuuta 2012

A naughty dream or a fantasy

 

Ei oo tullut kirjoiteltua tänne taas vähään aikaan. Vuorokaudessa on ihan liian vähän tunteja!! Mun oli tarkotus tässä jonkin aikaa sitten postata tänne mun Ruotsin reissun kuvat, mutta teen sen vähän myöhemmin, sillä latasin ne eri koneelle.

Mietin taas tässä et miksi Suomessa tai ainakaan Lahdessa myydä myydä mitään kivoja kenkiä?! Mä haluan kenkiä! Paljon! Ostin syksyllä uudet sellaset kiilakorot Biancosta ja niistä lähti irti sellanen jännä osa ja sitten mun ylipolvensaappaista(Aleksi 13, o.i.s)lähti pohja irti. Voi luoja mitä laatua! Nooh nyt haluaisin jotakuinki tällaset kengät:

 

Steve Madden-Graizie                              Bambi-SAMSØE SAMSØE

Ja sitten löysin netistä sellaset Jeffrey Campbellin kengät, jotka oli täydellinen kuva mun visiosta siitä, millaset kengät mä haluisin. Mut koska ne ja noi edellset on sellasta hintaluokkaa et ei kiitos niin meinasin, että tilaisin Nellystä tällaset:

Ja sitten, vielä Biancossa oli yhet sellaset kivat kengät, mut niistä en löytänu kuvaa netistä. Ne oli vähän erityyliset, kun nää mitä täs nyt on, mutta kivat silti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti