torstai 29. joulukuuta 2011

Sverige, här jag kommer!

 

Hejsan!

Tänään lähen Ruotsin risteilylle tapaamaan sukulaisia. Vähän ärsyttää, kun siellä olis vissiin alennusmyynnit ja mä en pääse shoppailemaan ollenkaan. Mut on ihan sika kiva nähä tuttuja pitkästä aikaa!

   Joulu meni äkkiä ohi. Onneks tuli sentään valkonen joulu. Oon vissiin ollut tuhma tänä vuonna, sillä mun lahjojen määrä oli varmaan alle puolet verrrattuna edellisiin vuosiin. Ehkä se kumminkin johtuu siitä iästä. En silti ajatellu, et se järkyttäis mua niin paljon:D Mut tunnelmahan se tärkeintä on ja se ruoka! Namm…

IMG_7386IMG_7276

Mun veli Tommi sai lahjaks spidermanpuvun. Nykyään se ei sitten muuta päällänsä pidäkkään.

IMG_7321IMG_7342

 

BUSTED!!!

IMG_7308

IMG_7400IMG_7412IMG_7317

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti